Szabadság miatt a kiszállítások csak 2021. augusztus 23-át követően kezdődnek.

GYIK - rendelés és szállítás

Nem GYÍK :), hanem a Gyakran Ismételt Kérdések helye:

1. Szeretnék vásárolni egy terméket, de nem találom a honlapjukon, hogyan találhatom meg?

  • Webáruházunk rendelkezik szabadszavas keresővel, így Ön jobb oldalon fent, ebbe a rubrikába beírva a keresett termék nevét vagy egy részét, valószínűleg megtalálja a kérdéses terméket. Ezenkívül termékeinket megpróbáltuk könnyen értelmezhető kategóriákba és alkategóriákba sorolni, képekkel illusztrálva azokat. Amennyiben mégsem találná meg a keresett terméket, úgy az elérhetőség menüpont alatt bátran írjon nekünk és segítünk.

2. Hogyan tudok vásárolni a honlapjukon?

  • Regisztrálni kell a főoldal jobb felső sarkában található "REGISZTRÁCIÓ" segítségével. Ezt a termékek összeválogatása után is megteheti de talán érdemesebb az elején végigmenni rajta, utána kényelmesebben tud böngészni és adott esetben elmenheti a rendelését, melyet később is befejezhet ha közbejön valami fontos.
  • Böngésszen a termékkategóriák között vagy ha van konkrét elképzelése, esetleg tudja a termékünk cikkszámát, úgy a jobb felső keresősávban szabadszavas kereséssel megtalálhatja a kívánt terméket.
  • A kívánt terméket a kosárba tudja helyezni a kívánt mennyiségben (ezt később  is módosíthatja) és befejezheti, vagy folytathatja a vásárlást webáruházunkban. Megrendelés véglegesítése előtt mindenképpen elenőrizze a megrendelt termékeket, a megrendelni kívánt mennyiségeket és a kiválasztott szállítási módot.
  • Zárja le a rendelést és küldej el részünkre. Köszönjük szépen.

3. Hogyan kapom meg az árut, amit rendeltem?

  • A hozzánk beérkezett rendeléseket minden esetben átnézzük, ellenőrizzük, majd emailben visszaigazoljuk Önnek manuálisan, tehát egy kis türelmet kérünk ehhez Öntől, ígérjük nem tart sokáig, termékeink készleten vannak. Türelmét pedig Köszönjük.
  • A rendelésben szereplő fizetési és szállítási opciónak megfelelően előkészítjük a csomagot kiküldésre.
  • Személyesen is átvehetőek a termékek előzetes időont egyeztetést követően Gyöngyösön és Szigetszentmiklóson egyaránt. Szigetszentmiklóson akár esti órákban is átveheti rendelését, ha máskor nem tudja (22:00-ig). Volt olyan vásárlónk aki estig dolgozott, nem tudta máshogy megoldnai, nem okoz ezzel problémát nekünk. 
4. Hogyan fizethetek a megrendelt termékekért?
 
  • Megrendelését minden esetben emailben visszaigazoljuk, mivel átnézzük, hogy a rendelt termékek vannak e készleten. Általában vannak de a biztonság kedvéért ez így a legjobb.
  • Előre utalás választása esetén a visszaigazolás tartalmazza majd a teljes végösszeget, külön feltüntetve a szállítás költségét ha van és a céges illetve banki adatokat.
  • Személyes átvétel esetén nem lesz a visszaigazolásban szállítási költség meghatározva, de bekérjük Öntől, hogy mikor tud érte jönni, hogy ennek függvényébe tudjuk kezelni a rendelését illetve tervezni a napunkat. Szintén előre utalással rendezheti a vételárat.
  • Bankkártyával is fizethet, ilyen esetben a rendeléskor lehet majd kiválasztani a szállítás módját, illetve itt jelezheti, hogy bankkártyával szeretne fizetni. A fizetéshez szükséges link a visszaigazolásban lesz benne.

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTELI PONTOKHOZ EGY KIS SEGÍTSÉG:

Gyöngyös: Deák Ferenc utca 21/2 (kattintson ide a térképért)

Szigetszentmiklós: Gyári út 5/D - hátsó szervízút (kattintson ide a térképért)